Commissie Communicatie & PR


Doel:

Het Merk BlauwZaam neerzetten door communicatie in woord, beeld en techniek om versnelling van de verduurzaming van de regio te realiseren.

Werkzaamheden:

  • Het verzorgen van alle PR activiteiten en -uitingen . Dit concentreert zich met name op het onderhouden van het contact met de voor de Stichting van belang zijnde media. Het Kontakt is hierbij de grote partner van BlauwZaam.
  • De Commissie maakt en  verstuurt de (digitale) nieuwsbrieven en uitnodigingen.
  • De Commissie is verantwoordelijk voor de content, de vulling en het technisch onderhoud van de website.
  • De Commissie organiseert “De Bijzondere Blauwzame Bijeenkomsten “(BBB) en het Symposium in samenwerking met het gastbedrijf.
  • De Commissie ondersteunt de Thema- en werkgroepen bij het opstellen van een communicatieplan en de invulling en uitvoering van communicatie-uitingen.
  • De Commissie  is verantwoordelijk voor alle overige communicatie uitingen en middelen:
    • de opmaak van advertenties,
    • het vergaren van nieuws en evenementen,
    • het ontwikkelen en initiëren van acties en activiteiten
    • het inzetten van social media zoals  LinkedIn, Twitter en Facebook.

Taakstelling 2020

  • Website Blauwzaam 2.0 actueel en aantrekkelijk maken voor partners
  • Nieuwsbrief 2.0 door-ontwikkelen
  • Symposium X organiseren
  • BBB als het netwerk-evenement van BlauwZaam neerzetten
  • Borgen van werkzaamheden commissie