Doelen: 

Door communicatie in woord, beeld en techniek het Merk BlauwZaam neer te zetten met als doel een versnelling van de verduurzaming van de regio. 

 

Resultaten: 

  • Het verzorgen van alle PR uitingen wat zich met name concentreert op het onderhouden van het contact met de voor de Stichting van belang zijnde media.Het Kontakt is hierbij de grote partner van BlauwZaam.
  • Naast de PR activiteiten is de Commissie verantwoordelijk voor alle overige communicatie uitingen en middelen:de opmaak van advertenties, het vergaren van nieuws en evenementen, het met regelmaat opzetten en versturen van (digitale) nieuwsbrieven, het ontwikkelen en initiëren van acties en activiteiten en inzet van social media zoals Twitter en Facebook
  • De website is een belangrijk medium voor de Stichting. Via de site worden vrijwel alle te communiceren uitingen bekend gemaakt. De commissie is verantwoordelijk voor de site, de content, de vulling en het technisch bijhouden van de site.
  • De Commissie ondersteunt de werkgroep bij het ontwikkelen van  het BlauwZame Symposium en andere evenementen. 

Leden

De leden van de Commissie komen uit de communicatiebranche, zijn ondernemer/partner of kartrekker van een andere werkgroep.

Op dit moment bestaat de werkgroep uit:

Tommy van der Giessen heeft helaas, sinds april 2018, door toename van zijn werkzaamheden zijn werk voor de commissie moeten staken .

Het Blauwzaam Café wordt georganiseerd door Martin de Winter (Hokra), Ton Schuller (Wellant) en Carmen Timmer (Kontakt-Media)

 

 

Contact

Interesse om ook mee te doen en te bouwen aan Stichting Blauwzaam, neem dan contact op met Kok Geelen kok@compar.nl  
Heeft u ideeën? Uiteraard welkom, geef ze door aan Kok Geelen 

GEZOCHT: COMMISSIELEDEN

Wil je meebouwen aan de communicatie van BlauwZaam 2.0? Neem dan contact op via de mail: kok@compar.nl

Aanmelden nieuwsbrief

Nieuws - Blauwzaam